funderar på att åka in till Växjö..

Vet inte ännu. Men jag vill köpa ett par vantar till Eddie, han blir så satans kall om händerna
nu när det är kallt ute. Och jag har bara jättetjocka vantar kvar från när Theo var liten.
Men vi får se.. Har ju lust att hitta ett par nya byxor också. De jag köpte för inte så längesen
sitter inte bra längre.. Antingen så har de töjts ut eller så har jag gått ner i vikt. Jag gissar på
det förstnämnda. Men de satt rätt tajt när jag köpte dom så de har töjts ut rätt rejält isåfall.. =(
Typiskt min otur. När jag väl har hittat ett par bra byxor som jag trivs i så är det alltid nåt.

Hmm.. Nä, jag ska nog gå och sminka till mig lite och sen blir det nog stan.
Om jag inte hinner ändra mig. Hihi =)

Ska försöka ta kort på stövlarna jag köpte igår också!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0