hej hopp

Igår var vi hos Jessica och David. Jag följde med Jessica till Vislanda, till en som heter Marcus.
Vi var där och glodde på Idol och drack lite öl och cider, sen vid halv elva ungefär så gick vi
bort till Ewas och drack ännu mer och dansade och hade skoj =) Jag drack lite mer än vad
som var tänkt, min gamla klasskompis "Nisse" bjöd mig på 3-4 drinkar.. Hehe =) Träffade en
massa goa människor där. En kille som gick i trean när jag gick i ettan på gymnasiet till exempel,
han dansade jag tillsammans med på ett bord.. Håhåjaja det gick vilt till igår.. Vi blev hämtade
av David vid halv två tror jag klockan var. Åkte hem till dom, klädde på barnen och åkte hem.
Jag var ganska slut när jag vaknade vid åtta idag på morgonen. Kände mig faktiskt fortfarande 
lite full vid den tiden.. Vi gav barnen välling i sängen och låg kvar till kvart över tio.. hehe =)

Vi åkte till Jessica och David idag igen, skulle låna deras kamera. Har tagit fina kort på barnen nu =)
Sen ska vi käka pizza, och jag funderar på att baka en äppelpaj sen. Jag har varit sugen på det länge!

Nä, nu ska vi nog ringa och beställa... tjooo på er. 


Kommentarer
Postat av: Jannice

va roligt att kvällen blev så lyckad! :)



puss

2009-10-03 @ 18:19:56
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0