hejhej

Igår hade jag inte tid att blogga..
Jag sågade ut träbitar till ett skoställ igår förmiddag. När jag hämtat Theo på dagis
så åkte jag och barnen till min mormor och morfar. Mamma och Kent var där också.
Vi fikade blåbärspaj, glass och kakor. Mormors goda kakor.. =)

Vi åkte hem vid halv fem ungefär. Johan var också hemma då. Han hade varit ute hos
David och kollat på deras traktor som de hade köpt.. På kvällen hjälptes jag och Johan
åt att bygga skoställ som jag ska ha ute i farstun där vi har alla skor och ytterkläder som
vi inte använder så ofta. Skostället blev väl sådär.. Vingligt som fan haha =)
Jag tror jag ska måla det. Kanske redan ikväll.

Idag har jag varit i Växjö TRE gånger. Första gången åkte jag in och lämnade Johanna i skolan,
för jag körde förbi henne när jag hade lämnat Theo på dagis. Det regnade så jag tänkte vara
snäll och köra henne till bussen, men det blev hela vägen in till Växjö istället. Hon skulle bara ha
en lektion för hon skulle till vårdcentralen vid halv två. Så vid 11tiden var jag därinne igen och
hämtade upp henne och så gick vi på H&M och Skopunkten uppe på samarkand. Jag hittade ett
par fina stövlar som jag köpte. De skulle kosta 399 men av någon konstig anledning så behövde
jag bara betala 299.. Skumt. Men det gör ju ingenting för min del =)

Vi hämtade Theo på dagis vid ett, sen lämnade jag Johanna. Och hämtade henne sen igen en
timme senare.. hehe =) Vi åt lite, sen körde vi in Johannas pojkvän Tobbe till körskolan i växjö.
Sen lämnade jag Johanna igen, och resten av tiden har jag inte gjort så mycket. Ska se nu om
jag har färg till skostället så kanske jag målar det.. Det är ju kul att måla =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0