hejsan svejsan

Måndag igen. En hel vecka sen sist. Daahh.. =)
Jag och barnen har varit hos Rosita idag. Vi åkte strax efter att jag hade hämtat Theo på dagis,
och åkte hem vid halv sju-tiden. Izak är sååå liten och söt.. Theo och Melissa lekte lika bra som
alltid, de är så bra kompisar de två. Bråkar typ aldrig. Vi hade mycket trevligt där =)

Theo ligger och sover nu, han somnade i bilen på väg hem. Han har inte sovit middag idag så
han var jättetrött.. Så det var välling, pyjamas, borsta bissingarna och sen upp i säng.
Jag ska färga håret sen när Eddie har somnat. Får se om det blir nån förändring eller inte.
Mitt hår vill inte riktigt ta till sig färgen ibland. Men det är nog för att jag färgat det så ofta,
och ändrar inte själva färgen något märkbart. Denna gången ska det bli bärnstens-brunt.
Ska ta kort både innan och efter, och se om det blir skillnad..

Ni kanske märker att jag hoppas lite i bloggandet nu. Har ingen vidare lust när det knappt
händer något värt att skriva om. Har varit lite upptagen med annat också. Men blogglusten
kommer nog tillbaka snart. Nu ska Eddie få lite välling.
Får se om han somnar sen så jag kan färga håret. =)


Kommentarer
Postat av: anna

elias vill inte ha nån välling. men jag fortsätter testa o testa o testa. lite trist om han alltid ska tycka illa om de hehe

2009-10-05 @ 22:23:38
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0