bild på nya soffan..


såhär ser det ut nu




Såhär såg det ut tidigare:

Sorry men detta var den enda bilden jag hade där man såg båda sofforna.. =)

Idag var jag och Eddie och hälsade på Anna och Elias, mycket trevligt!
Vi promenerade till dagis tillsammans och hämtade Theo, sen gick vi en liten runda.
Sen hem till Anna igen och matade barnen. Sen var det dags för mig att åka hem.

Jag körde med släp för första gången idag!
Jag har ju visserligen kört lastbil med släp hur mycket som helst, men det är helt annorlunda..
Jag provade till och med att backa, och det gick superbra. Duktiga lilla jag =) Jag körde till tippen
och slängde de två sofforna som vi hade innan. Jennie och Rasmus följde med och hjälpte mig =)
Nu ska jag gå och sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jannice

det blev ju jättefint med de nya sofforna :) rummet hänger ihop mkt bättre nu!



jo, jag är inne på 3:e veckan nu... blää!! trodde också att jag hade svinisen för jag hade massa symptom jag med men det är ju samma symptom vid vanlig influensa som vid svinisen.. hmm.. hur vet dom då att man har svinisen?



skönt att du mår bra igen nu! är så segt att vara sjuk länge!!



pussar

2009-09-30 @ 13:36:08
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0