blää

Ont i magen.. =(

Har ju inte varit så bra på att skriva i bloggen de senaste dagarna.
Jag hade ju Ville och Olle här från torsdag till igår eftermiddag. Det gick så bra så,
lite bråk mellan Theo och Ville blev det ett par gånger men det löste sig ganska snabbt.
Jessica kom lite över tre igår, vi fikade lite och sen åkte dom runt halv fem ungefär.
Resten av gårdagen gjorde vi inte så mycket, jag fick ont i magen (mensvärk) på kvällen
så jag gick och la mig vid halv tio. Nu har jag ont i magen igen som sagt.. Hoppas det går över.
Det gör det väl, förr eller senare...

Idag har Fia & Johnny varit på besök en runda, vi fikade och Johnny kollade på volvon som är
lite konstig.. Den startar när den själv vill, typ. Johnny trodde vi skulle behöva köpa nya tändstift
och tändkablar, så nu är det beställt så det kommer i början av veckan. Vi beställde ny koppling
också för den behöver bytas. Tar den inte förrän 2 cm innan man släpper upp kopplingen helt så
är den liiite dålig =) Ska även byta olja också. Så får vi väl se om bilfan mår bättre sen.. =)

Nåt annat vettigt har vi inte gjort idag.. Johan har klippt gräset och tömt poolen, så den ska vi
rengöra imorgon och sen packa ihop den. Annars är det inget planerat inför imorgon. Jag är väl
inte riktigt 100% pigg ännu, fortfarande snorig och seg. Hör lite dåligt nu också, jag brukar alltid
få lock för öronen när jag är riktigt förkyld. Förra vintern hade jag lock för öronen konstant i
en vecka, så när jag väl blev av med det så jag hörde riktigt så blev jag alldeles paff över
hur högt allt var. Kände mig som en döv som plötsligt får tillbaka hörseln.. hehe =)

Nähe, nu ska jag lägga mig på soffan ett tag och glo på tv.
tjo!


Mina älsklingar.. <3


Kommentarer
Postat av: anna

vad stor eddie blivit :) 6 månader snart ju. sitter han stadigt o så? nyfiken på om han lärt sig nått nytt, tycker du skriver sällan om han nu, vill ha uppdatering ju :)

2009-09-13 @ 13:43:22
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Mattias

Men då tar ni och byter koppling, lamell, urtrampningslager och slavcylinder på min bil samtidigt? :D



Stora grabbar ni har där hemma nu :)

2009-09-14 @ 08:33:52
URL: http://m0s.blogg.se/
Postat av: anna

Tänkte skaffa en gåstol till elias när pengarna börjar ramla in :). Elias kan ju sitta om han är framåtlutad o liksom stöder sig på fötterna, men då trycker de på magen så han kräks hehe.. igår visade han lite tecken på att försöka förflytta sig på golvet, han liksom hissade upp rumpan i luften när han låg på mage :)så söta de är :)

2009-09-14 @ 08:47:55
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: LillaSyeter Cia

Va theo är lik johan :o ... men dom är söta så :D<3

2009-09-15 @ 13:49:43

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0