blaaaablaaaa

Idag har vi varit hos Johans farmor & farfar större delen av dagen. Mellan 10 till 15 ungefär.
Vi plockade potatis. Vi var väl kanske 25 personer som hjälptes åt. Det bjöds på potatis/lök-soppa.
Ganska gott. Efterätt var det också, äppelpaj och blåbärspaj. Gott =) Vid lite över ett tog vi en promenad
till tyrolen, det var skördefest idag. Vi köpte två olika sorters äppelmust. Det är gott det! =)
När vi kom tillbaka till johans farföräldrar igen så lekte vi lite, jag gick på styltor bland annat.
Och vad duktig jag var.. Jag och Johans pappa var de som gick bäst. Hehe =)

Nu ikväll var Jennie och Rasmus här. Vi åt mat tillsammans, fläskfilégryta. Gott var det.
Imorgon ska vi kanske vaxa saaben. Och kanske eventuellt hjälpa Rasmus byta kamrem
på hans 740. Jag ska glo lite i handboken som Johan fick av min pappa, och se om jag kan
klura ut hur man gör. Det kan väl inte vara så svårt? =)

Ska sova nu strax. Är trött som ett aaaaas nu.


Kommentarer
Postat av: Kristina

har du pratat med pappa kent om ni skulle komma ner på onsdag?=)

2009-09-27 @ 11:11:13

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0