Byta namn?

Jag har funderat lite på att byta namn. Jag heter ju Maria, men kallas Mia av i stort sett alla.
Så jag skulle vilja byta namn så jag heter Mia Kurtsson istället. Jag var inne och kollade upp
detta, det skulle kosta 800 kronor, plus körkortsförnyelsen på 120 kronor. Undrar om man
behöver beställa nytt bankkort också? Troligtvis.. Någon som vet nåt om detta? Jag undrar
om jag måste beställa nya regpapper till bilarna också.. jag står ju som ägare på båda två =)

Träffar jag nytt folk så säger jag automatiskt att jag heter Mia. Det gjorde jag på dagis när
jag gick dit första gången. De undrade om jag inte hette Maria.. Pinsamt sånt, när man inte
riktigt tänker på att man heter nåt annat än det man är van vid att bli tilltalad =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0