freeedag

Idag är Johan ledig, och det är Theo också. Theo blev så glad när Johan vaknade och kom ner innan,
tro fan det när han inte träffat honom sen i tisdags.. =)

Vi ska nog åka och handla sen, barnen behöver blöjor. Och så ska jag köpa lite mat till Eddie.
Måste få lite mer poäng från nestlé, jag har ca 430 poäng. När man kommer upp i 500 så kan
man få en vagn eller dammsugare! Om det nu fortfarande gäller, men jag hoppas det. =)

Igår var det ju en tjej som mejlade om vagnen, men jag har inte fått tillbaka något svar ännu.
Får väl se om jag får det. Eller om hon ändrade sig. Typiskt min otur isåfall..


Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och ensamstående mamma till Thilian <3

haha thilian är liten :P

2009-09-25 @ 15:24:19
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0