Glömde ju en sak innan..

Glömde berätta att Theo av misstag badade hemma hos mamma igår.
Han råkade trilla ner i deras lilla damm.. Jag var inte med, Johan kom in och visade
upp en dyngsur Theo. hehe stackaren.. Jag hade ju inte med mig något mer än ett
par "långkalsonger" som legat i skötväskan ett par månader. Så han fick låna en
tröja av Kristina, tur att hon är såpass liten av sig. Det slutade med att Theo såg
ut att ha leggings och tunika på sig.. haha =)

Vi har precis varit ute hos Jessica & David en runda. De har en liten grävmaskin därute
som de håller på att gräva på uppfarten med. De ska göra grusad infart. Theo fick åka
grävmaskin, det tyckte han var jäääättekul! Han har tjata om det varje gång man åker
förbi grävmaskinen som brukar stå utmed vägen in mot Alvesta där de håller på att
göra gång/cykelväg. Och nu fick han äntligen åka grävmaskin. Han såg så lycklig ut!
Johan stannade kvar, undrar när han hem. Han sitter ju och gräver..
Kunde man tro något annat?

Ska passa på att städa lite snabbt nu när Eddie sover och Theo är någorlunda lugn.


Kommentarer
Postat av: Sarah - 21 år och tvåbarns mamma

hehe ja, och innan vi vet ordet av de springer dom runt själva också. =) va fin tatueringen blev! jag har tänkt att jag ska tatuera in något med mina barn också, men vet inte vad. Svårt att bestämma sig ju. =)

Kram

2009-09-05 @ 19:56:42
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: Kristina

Usch va jag grät när jag gick hem ifrån önskar verkligen att örkelljunga kunde tio min eller två min ifrån er så man kunde träffa er allt oftare. Föresten jag har lov v44 så kanske kan komma upp då?=) Kram lillasyster kristina

2009-09-06 @ 14:17:49
Postat av: anna

haha, ja jag är rätt tråkig nu för tiden. :P

2009-09-07 @ 10:16:51
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0