helluuu

Idag var jag och Eddie hos Rosita en runda under tiden Theo var på dagis.
Behöver jag ens säga att det var trevligt? Det är det ju alltid. =)

Hämtade Theo vid kvart i ett som vanligt. Sen åkte vi hem, och nu leker Theo
tittur med Eddie. De tycker det är jättekul båda två, för när Eddie börjar skratta sitt
härliga bubbliga skratt så börjar Theo också skratta.. Det ser så mysigt ut. <3

Theo fick nytt schema på dagis idag. Pga besparingar ska han inte gå fredagar,
det blir måndag till torsdag varje vecka. Tiderna ändrades också,
måndag onsdag torsdag går han från 9-13, tisdagar 9-12.
Blir väl kanske lite bättre.

Igår fick jag ett paket med bantningstabletter som jag inte visste att jag beställt.
Jag var med på en undersökning på nätet och beställde "solpiller" men det har väl
blivit något fel så jag fick dessa istället. Ska iallafall se om de funkar något, gör de
det så fortsätter jag kanske med dom. Men man ska väl inte hoppas för mycket.
Det skulle bara kosta 79 kr, och då fick man en relativt bra stegräknare också.
Inte för att jag behövde någon, köpte en på Kjell & Co förra året..

Nu ska jag ta Eddie, tror han börjar bli hungrig nu så han ska få lite puré. =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0