ingen rubrik

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Om man bortser från Eddies raseriutbrott som
han har fått ett par gånger idag. Tråkigt när han blir så arg och inget hjälper =/
Theo var på dagis idag, som vanligt. Johan körde till jobbet lite tidigare idag för
Elvis (han som kör skift med Johan) är sjuk så johan kunde börja när han ville.
Vid ett hämtade jag Theo, sen åkte vi in till Växjö. Jag fick ett gåvobevis för
Liberos Up&Go-paket häromdagen så jag hämtade ut det på lindex idag. Varför man
nu ska hämta det på just lindex fattar jag inte.. Hade inte en mataffär passat bättre?

Efter det åkte vi till citygross och handlade lite.. Såg reklam för äppelmust i citygrossbladet,
och blev så sugen för det har jag aldrig smakat.. Men jag kan säga att det var jättegott =)
Det smakar typ som mosade härliga höstäpplen! Så perfekt =)

Först när vi kom in i affären så kom jag på att jag glömde plånboken
ute i bilen.. typsikt. Krånglade mig ut med vagnen med barnen i, och hämtade den.
Lagom pinsamt att gå ut ur en affär med största kundvagnen och inga varor.. Hmm!
minnet är bra, men kort..

Resten av dagen har vi bara varit hemma. Theo ville inte sova på dagen idag så han
var lagom jobbig nu ikväll. Jag bäddade rent i hans säng innan jag la honom vid halv åtta.
Mitt gamla turtles-påslakan som jag hade när jag var mindre =) fick det av pappa när vi
var där i lördags. Påslakanet är flera år gammalt men i väldigt bra skick, det är inte slitet alls!
Kul att ha =)

Nu ska jag ge Eddie mat, och sen ska jag se om han vill somna..
Ska lägga in lite bilder först!



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0