Jag har blivit förkyld :(

Täppt i näsan och ont i halsen har jag. Det blev så igårkväll.. Hoppas det bara är en snabbvisit.
Jag ska strax klä på barnen och köra Theo till dagis. Sen hem och fundera på vad det ska lagas
för mat idag. Jag har så förbannat dålig fantasi, det känns som man äter samma saker helatiden!
Jag är aldrig sugen på nån mat heller.. Eller jo igår. Jag och Theo gjorde pannkakor, det var det 
enda jag varit sugen på nu på den sista tiden. Ingen aptit =/

Igår var jag, barnen och Jennie inne i Växjö och handlade på Willy´s och CityGross. 
Blöjor, kattsand, mat, toapapper.. Bland annat. Och tidigare på dagen så krånglade Volvon.
Den bara stannade helt plötsligt och ville inte starta. Sen efter en halvtimme när vi testade igen,
så startade den helt plötsligt. Skumt. Den borde ju inte bli sur för att man gasar till lite med den!

Skriver mer senare. Om jag hinner. Ska köra till dagis nu! =) 


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 14:38:39
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0