Önskemål om uppdatering...

Anna tyckte jag var dålig att uppdatera bloggen så jag får väl göra det nu =)

Bilen hämtade vi igår, så nu har jag två bilar skrivna på mig =) Vi blev lite besvikna när vi väl var hemma.
Vi upptäckte att backen var svår att få i. Men om man la i fyran och sen backen så är det inga problem.
Och kopplingen är typ slut, den tar högst upp.. Så den får vi se till att byta. Tar inte lång tid. Har ju faktiskt
gjort det en gång innan på en 740. Fast den var grå. Men det spelar ju ingen roll hehe =)
Gjorde det när jag gick i ettan på skolan så vi får väl se om jag kommer ihåg hur man gör.
Annars finns ju hjälp att få... =)

Och så var det det här med håret. Skulle ju lagt upp en bild på hur det blev med klippningen.
Har ingen bild där jag ser riktigt normal ut så det får helt enkelt bli denna... ;)


Nu ska jag och Eddie strax dra in till stan. Måste köpa mig en ny bh. Storlek D är för stort nu.. =/


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kolla så att inte slavcylinder läcker i packningarna.

Är det lättare att få i backen om du dubbelkopplar så kan det vara en indikering på det.

Annars så kan länkaget vara lite slitet.

2009-09-01 @ 13:02:10
URL: http://m0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

mattias informerar ser jag haha..

fint håret blev..

2009-09-01 @ 14:06:17
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0