Uppdatering om lilla mig.

Jag mår bra nu. Är fortfarande snuvig och täppt i näsan, men jag har normal reaktion nu.
Jag mådde ju rätt dåligt i förmiddags men det gick över runt 12-tiden. Så skönt!

Ville och Olle är här nu, de ligger och sover med Theo i hans rum. Det gick så bra så.
Theo sover i sin säng, Ville sover på en madrass nedanför och Olle sover i en resesäng.
Jessica och David åkte för ca 20 minuter sen. Hoppas de inte vaknar för tidigt imorgon. =)

Ska försöka gå och lägga mig snart, så jag orkar upp imorgon ifall de vaknar tidigt.
Johan får sova till halv 11 så det är inte så länge jag behöver ha de fyra barnen helt själv.
Det ska nog gå bra. Blir väl inte mycket skrivet här förrän imorgon eftermiddag/kväll.
Då kommer det lite bilder också! =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0