usch fy..

Har ingenting att göra... Så tråkigt! Eddie är visserligen rolig att titta på när han
springer runt i gåstolen och försöker ta allting.. hehe =) Så söt så! Ska lägga ut
ett filmklipp på honom sen, håller på att ladda upp det nu och det tar ju sån tid!

Funderar på om jag ska gå till dagis och hämta Theo idag, isåfall får jag gå vid
halv 12. Hämtar honom redan vid 12 idag ju. Så kanske han somnar en stund på
vägen hem.. Får se sen om jag orkar. Och vad det är för väder. Det är så tråkigt
att gå själv ända härifrån, speciellt med den jäkla omvägen man måste gå för att
komma under den satans järnvägen.. =/ Hade det varit en bro eller tunnel rätt
över vägen härifrån så hade jag tjänat in minst tio minuter!

Idag får vi nog förhoppningsvis det vi beställde från skruvat.se. Beställde ju ny koppling,
urtrampningslager och servicekit med bland annat luftfilter, nya tändstift, oljefilter.. 
Antingen kommer det idag eller imorgon, för det skickades igår. Hoppas det kommer idag,
är sugen på att "meka" lite hehe =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0