usch ja..

Jag kan inte påstå att jag mår speciellt mycket bättre idag. Mådde illa innan när jag skulle 
försöka äta frukost med Theo, så jag fick inte ner så mycket. Nu är illamåendet borta iallafall.
Men jag är helt kraftlös och seg i huvudet. Ögonen hänger inte med riktigt, och det gör ont om
jag tittar för långt åt alla hållen. Febern är borta, men det känns fortfarande som jag har typ
40 graders feber.. Ringde precis till dagis och sa att Theo inte kommer idag. Jag kan ju inte
köra bil såhär, med en reaktionstid på fem minuter eller nåt ;)

Får se om Johan har lust att ta ut en semesterdag idag så han kan hjälpa mig med barnen.
Ska nämligen passa Ville och Olle över natten och imorgon.. Och jag undrar hur det går
imorgon på morgonen om jag ska ha dom själv. Det tog mig liksom 2 timmar att stiga ur
sängen idag. Får väl se.

Mattias:
Ja, vår "sjufötti" är röd. Men det är nog inte den du möter på morgonen, Johan kör
"stora vägen" typ vid halv fyra på morgonen, eller två-tre på eftermiddagen. =)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0